Naše služby

Svým pacientům umíme nabídnout konsultaci, s podrobným rozborem Rtg snímků a finančním plánem, s ohledem na možnosti pacienta. Následuje kompletní terapie ve spolupráci s odborníky z každého jednoho oboru stomatologie. Právě spolupráce úzce specializovaných lékařů z různých oborů na jednom místě, vytváří jedinečné prostředí pro skutečně efektivní léčbu dutiny ústní jako celku. Po prvotním zastavení nežádoucích procesů, vedeme pacienta k pravidelné péči a prevenci. S námi můžete mít zdravý chrup s vlastními zuby i v důchodovém věku.

• Záchovná stomatologie

Záchovná stomatologie je rozsáhlý obor, který si klade za cíl zachovat zub v dutině ústní. Je možné ji rozdělit na tři hlavní pilíře: prevence, kariologie, endodoncie.

více o záchovné stomatologii »

• Estetická stomatologie

Naším cílem je dosáhnout nejen bezbolestnosti a funkčnosti, ale také dokonalého estetického výsledku. Estetika chrupu hraje v dnešní době klíčovou úlohu. Krásný a přirozený úsměv je to, co zaujme v prvních vteřinách protějšek a ovlivňuje názor na vás, jako osobu. Estetika chrupu otvírá dveře i srdce druhých.

více o estetické stomatologii »

• Parodontologie

Parodontologie jako stomatologická disciplina má hlavní úkol léčit parodont a zabránit předčasné ztrátě zubů, kterou způsobuje paradentosa (parodontosa, paradentóza, paradontóza). Krvácí vám dáseň během čištění zubů? Cítíte, že se vám zuby hýbají, viklají? Zapáchá vám z úst? Pak trpíte paradontózou, neboť to jsou příznaky této choroby. Většinou jsou její následky patrné pro pacienta až v pozdním stadiu.

více o parodontologii »

• Onemocnění sliznice dutiny ústní

Onemocnění sliznice dutiny ústní je část stomatologie, která úzce souvisí s jinými obory jako je dermatologie, interna, alergologie, endokrinologie aj. Na sliznici v dutině ústní lze rozpoznat počínající příznaky chorob ale i chronicky probíhající choroby, jako diabetes, anemie, krevní onemocnění, pohlavní choroby a jiná onemocnění, ale i jiné, např. zlozvyky.

více o léčbě sliznice dutiny ústní »

• Implantologie

Náhrada ztraceného zubu zubním implantátem je v dnešní době obecně nejideálnější náhrada zubu, určená téměř pro každého. Výjimku tvoří jen někteří pacienti se závažnými celkovými onemocněními. Zubní implantát používáme v případě, že došlo ke kompletní ztrátě zubu – tzn. i kořene zubu.

více o implantologii »

• Protetická stomatologie

Protetická stomatologie nahrazuje ztracené tvrdé zubní tkáně nebo celé zuby či skupiny zubů. Mezi výrobky protetické stomatologie patří: estetická keramická fazeta, korunka, můstky, kořenová nástavba, snímací protéza, bělení zubů.

více o protetické stomatologii »

• Dentální hygiena

Dentální hygiena jako samostatný obor je velkým přínosem pro moderní stomatologickou praxi. Díky dentální hygieně má stomatolog možnost se plně věnovat své odborné práci. Hygienistka je poloviční stomatolog, dovede odhadnout, kde je kaz, kde je problém, který by se měl řešit, poradí vám i s estetikou, dovede číst Rtg snímky.

více o dentální hygieně »

• Bělení zubů

Před procedurou je třeba mít chrup bez kazů a dásně bez zánětu. Doporučujeme několik dní předem absolvovat profesionální čistění zubů a konzultovat s lékařem vhodnost procedury včetně výběru typu bělení zubů. Během bělení zubů a několik dní po něm se může vyskytnout zvýšená citlivost zubů, která je však dočasná a lze ji mírnit speciálními gely.

více o bělení zubů »

• Digitální panoramatický rentgen

Objev Rtg paprsků v roce 1895 výrazně ovlivnil vývoj medicíny. Rtg paprsky procházejí tkáněmi a na snímku zanechávají stíny, podobné obrazu tkání v těle. V zubním lékařství již dnes není seriosní vyšetření bez rtg snímku. Většina malých kazů je viditelných pouze na Rtg snímku. OP Rtg je zhotovení panoramatického snímku digitálním způsobem, kdy se snižuje nebezpečí poškození radiací na minimum.

více o digitálním panoramatickém rentgenu »

• Stáže pro stomatology a hygienistky

Stomatologové v přípravě na specializaci parodontologie, stomatologové i bez zařazení do přípravy se mohou přihlásit na praktickou stáž pro zdokonalení v chirurgických praktikách v oboru parodontologie ale i řešení různých případů parodontitidy, tak jak se vyskytují v denní praxi stomatologa.

více o stážích »

Panoramatický RTG snímek

jako součást vstupní prohlídky

Informace pro pacienty

Chcete-li se objednat k některému z našich lékařů, prosím, kontaktujte jej přímo. Veškeré kontakty naleznete zde.

Sestřička se Vás do telefonu bude ptát:

• Jaký máte problém a jak dlouho trvá?
  • Jste registrovaný pacient nebo jdete na doporučení?
  • Který z nabízených termínů návštěvy se Vám hodí nejvíce?

Šetříte náš i Váš čas, když si připravíte k ruce diář a tužku. Počítejte prosím s tím, že se většinou nelze objednat ze dne na den, pokud se samozřejmě nejedná o akutní záležitost. Děkujeme za pochopení.

Staňte se prioritním klientem!

Pro náročnější klienty, kteří jsou ochotni si připlatit za nadstandardní služby, je zde program prioritního ošetření. Za měsíční paušál 100Kč jsme schopni tři krát ročně nabídnout termín obědnání do pěti pracovních dnů od data prvního zavolání. Službu nelze využít jednorázově.

S čím vám pomůžeme?

Řešíme veškeré problémy dutiny ústní. Hygienistky důkladně odstraní zubní povlaky, zubní kámen a pigmenty. Osvojíte si nácvik efektivní zubní hygieny vedoucí k zastavení zánětlivého procesu. Kromě nejčastěji se objevujicích obtíží, jakými jsou např. bolesti zubů či kazy v zubech, jako jedno z mála pracovišť skutečně umíme vést své pacienty cestou úzpěšného léčení parodontózy. Samozřejmně ale jen tehdy pokud pacient sám chce a spolupracuje. Specializujeme se také na endodontické ošetření (plnění kořenových kanálků) podle posledních vědeckých poznatků. Dále se specializujeme na protetické výkony a estetickou stomatologii. V neposlední řadě diagnostikujeme a léčíme i onemocnění sliznice dutiny ústní. Jsme smluvním partnerem všech zdravotních pojišťoven.

Výkony plně hrazené zdravotními pojišťovnami:

• Vstupní prohlídka
  • Vstupní parodontologické vyšetření
  • Anestesie infiltrační
  • Anestesie mandibulární
  • Rtg vyšetření intraorální
  • Ortopanoramatický rentgen
  • Vyhodnocení Rtg snímků
  • Korunka celokovová
  • Kontrolní roční preventivní prohlídka 2x ročně
  • Kontrolní vyšetření sliznice
  • Malé chirurgické výkony